onsdag 9 mars 2011

Död

Är just nu super trött men måste skriva på mitt reportage :/ Har inte direkt blivit några tidigare kvällar denna veckan. Har haft super mycket att plugga på. Men har åtminstone checkat av muntligt i franska i måndags och skriftligt FN-prov i förmiddags! Kändes som att det gick helt okej på provet faktiskt. Men än är plugget inte slut.. har två muntliga redovisningar nästa vecka, båda är på onsdag! Ena är i engelska och andra i historia. Så på söndag så kommer jag behöva plugga massa till det. Men fredag och lördag tänker jag inte göra ett skit vad gäller plugget, man måste ju ha någon fritid ibland. Men nu måste jag fortsätta skriva på mitt reportage som handlar om bomullsodlingarna och problemen av det typ!

Men sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar